vrijdag 23 januari 2015

op pad geweest met de camera

Zo vanmorgen toch even op pad gegaan met de camera de kou in,brrr wat is het echt koud zeg haha.
Maar het was wel lekker even een frisse nou ja frisse,bevroren neus te halen haha
Een paar leuke foto's kunnen maken,niet allemaal even scherp door het licht,maar vind ze toch wel leuk om te delen.
Nou het is weer bijna weekend,wat vliegt de week om he?
Gezellig een beetje hobbyen deze dagen,knutselen,haken,tekenen,en van alles meer.
Jullie nog leuke weekend plannen?ben erg benieuwd.
ik zal jullie een paar foto's van vandaag laten zien.


De kramsvogel

Kuifmees

kuifmees

kramsvogel

pimpelmees
koolmees

zwarte mees

koolmees


6 opmerkingen:

Ans van Ispelen zei

Wow ! Ik vind je foto's echt prachtig.
Leuk,dat je ook zo'n vogelliefhebber bent.

Fijn weekend
Groetjes Ans

moontjesfreubels zei

ahh dat is erg lief ans!! dank je wel!! ja ik hou er echt van komt door mijn man heb het van hem overgekregen haha hij is een echte vogelaar en nu gaan we vaak samen op pad :D...leuk dat je ze mooi vindt! een heel fijn weekend lieve groet ramona

lien zei

Wat een mooie foto's! Ik zie niet alleen een kuifmees, maar ook ' kuifmos' :) haha! Ja brrrr wat is het koud he! Toch ook wel weer lekker!

moontjesfreubels zei

Dank je wel!! Hahah kuifmos ja haha goed gezien :p haha.. Ja heeel koud maar idd ook wel ff lekker... Fijne avond)

Ger zei

Knap dat jij met dit koude weer toch zulke mooie foto's kan maken.
Zou al moeite hebben om de camera vast te houden,laat staan stil te houden met mijn trillende handen van de kou.
Maar ik geniet hier in mijn warme huiskamer met volle teugen van jou mooie foto's met informatie,bedankt voor het delen.

Zondag komen lieve vrienden van ons nog voor mijn verjaardag,dus ik ga vandaag nadat ik alle boodschappen in huis heb mijn keukentje in om het Thaise eten voor te bereiden en dan heb ik geen last van het koude weer.

Voor jou ook een creatief en gezellig weekeind en lieve groet!!
Ger

moontjesfreubels zei

dank je wel ger,haha nou naar 20 min begon toch mijn reuma op te spelen en werd alles stijf dus ben maar een halfuurtje weg gekunnen,maar toch blij even te kunnen en fotos te kunnen maken :D...dank je wel!!...nog gefeliciteerd!..dat klinkt heerlijk thaise eten...geniet van het weekend,hier sneeuwt het inmiddels in breda,een heel fijn weekend liefs ramona