dinsdag 27 januari 2015

genoten in de buitenlucht

Vandaag weer heerlijk een paar uur genoten in het bos,
we dachten we trekken er gauw weer op uit voor de winterse buien gaan komen.
De spechten waren vandaag erg aanwezig en flink bezig,heb echt genoten,hele lange wandeling gemaakt en van alles gespot,ook het goudhaantje,maar die was me weer te snel af haha
De rust die je in het bos vind is zo heerlijk,het gevoel van thuis komen,je voelt de magie van de natuur,je hoort de vogels en meer heb je gewoon niet nodig,ik geniet er elke keer weer van.

vrouwtjes goudvink






man lief aan de wandel haha

6 opmerkingen:

Ger zei

Een met de natuur en waar kan je dat beter doen dan in het bos.
Prachtige foto's waar je volgens mij best veel geduld voor op moet brengen om de vogels zo mooi op de foto te zetten.

Bedankt nog voor je hartelijke felicitatie,lief!!!☺

Lieve groet en veel geniet momenten met camera in de natuur.
Ger

Ans van Ispelen zei

Weer heel erg mooi !
Je maakt echt prachtige foto's.
En ja,het bos is heerlijk,ik loop er iedere dag wel even,met mijn hondje.

Groetjes Ans

Tante Mali zei

You are making realy fantastic pictures! The birds are so close!
Thank you for your lovely visit. Wonderful to have you around. All my best
Elisabeth

moontjesfreubels zei

ja helemaal waar ger een met de natuur,ik hou er echt heel erg van,ja het kost soms wel erg veel moeite hoor maar vind het super leuk te doen hahah...graag gedaan hoor!!...een hele fijne dag en bedankt voor je lieve berichtje...

dank je wel ans!!..super lief,ja heerlijk he!! fijne dag

thank you elisabeth thats very nice!!!,have a nice day

liefs ramona

Marian zei

Jij bent een echt "natuurmens" dat kun je tusen de regels door heel goed opmaken uit je blog... mooie foto's maak je ook, en ja een bos is inderdaad erg rustgevend, en ik ben het ook met je eens, dat je niet meer nodig hebt dan het geluid van vogeltjes...ik kan niet wachten tot het weer wat beter weer wordt, en ze "wakker" worden, dan is het een gekwetter dat het een lieve lust is...het lukt jou echt heel goed om die vogeltjes mooi op de foto te zetten....

moontjesfreubels zei

dank je wel marian,jaa ik hou echt van de natuur en zijn magie,kom net weer uit het bos hihi,ja heerlijk straks de lente ik kijk er ook zo naar uit heb er echt zin in,dank je wel voor je lieve reactie

liefs ramona