maandag 5 januari 2015

maandag






Het is alweer de eerste dag van school na de kerst,wat vliegt het om zeg.
Onze dochter hoefde pas om half 11 te beginnen en is om 15 uur weer uit.
Vandaag poetsdag gehad in huis.na die feestdagen was het tijd alles weer even op orde te brengen en op te frissen,Heerlijk al het beddengoed gewassen ook,morgen weer verder voor nu enorm veel gedaan,maar wel last van mijn reuma al een paar dagen dus nu weer relaxt.
Net nog een stukje uit mijn leesboek gelezen,is zo'n leuk boek het heet vriendinnen voor altijd van asa hellberg een echte feelgood roman!,heerlijk om bij eg te zwijmelen,op de achter grond staat zachtjes een cd van enya,wat zijn dit geniet momenten zeg.
Ook vandaag weer begonnen met mindfull eten,ik ben daar 18 kilo mee afgevallen en heb de vakantie lekker gewoon gegeten wat ik wilde en nu weer de draad op pakken om misschien nog wat kilootjes kwijt te raken maar als ik gewoon zo op gewicht blijf vind ik het al best,ben te vreden hoe ik ben!
je voelt je wel meteen fijner in je vel zitten als je lekker bewust met je voeding bezig bent,

Ik ben de laatste dagen wel veel aan het nadenken om in te kunnen vullen wat ik dit jaar allemaal zou willen en zou kunnen,blijft moeilijk,k kan niet te veel vooruit plannen door mijn chronische aandoeningen dus besloot ik gisteren maar niet te veel te piekeren en na te denken en gewoon te wachten wat er op ons pad komt en dan verder te zien,ik blijf gewoon genieten van de kleine dingen dat deed ik altijd al,want ik merk toch dat dat mij het gelukkigst maakt,voor als hsp'r(hooggevoelige)is het in deze snelle maatschappij allemaal zo moeilijk,laat mij maar in mijn eigen wereldje zitten en heerlijk genieten van de natuur en mijn hobby's maar boven al natuurlijk van mijn gezinnetje,ik ben de gelukkigste mens!

Gisteren ook nog wat leuke kiekjes kunnen maken zal er zo wat van toevoegen!


fijne maandag allemaal

Liefs Ramona







Geen opmerkingen: