donderdag 22 januari 2015

goeiemorgen

Goedemorgen mede bloggers,
O wat is het koud he???....net even boodschappen weesten doen,snel naar huis gegaan,brrr
Ik had graag nog even op pad gegaan  met mijn camera maar dat gaat me echt niet lukken in de kou vandaag.
Gisteren hebben ze gelukkig de waterleiding  lek kunnen dichten,nu moet alles nog goed drogen voor het bedrijf nieuwe tegels kan komen zetten,was eventjes afzien,maar gelukkig opgelost en kunnen we weer gewoon water pakken,zo zie je dan echt dat water een luxe is om zomaar uit de kraan te kunnen pakken.
Gisteren tijdens het wachten wel een paar lapjes verder kunnen haken,en nog een leuke volwassen kleurplaat gekleurd,je moet je toch bezig houden he.
Zo meteen eens wat surfen op het net om weer wat inspiratie te krijgen,een lekkere warme kop koffie erbij en genieten van de dag.
Allemaal een gezellige dag toe gewenst




14 opmerkingen:

Suvarna Gold zei

cute blog :) my dear

wanna follow each other?

kiss

Anoniem zei

mooie en warme blogje! jij ook fijne weekend...groetjes soraya

Ans van Ispelen zei

Ja,het is inderdaad erg koud.
We zijn het eigenlijk niet meer gewend.
En fijn dat het waterprobleem weer opgelost is.

Groetjes Ans

moontjesfreubels zei

thanks suvarna,thats good...
dank je wel soraya wat lief...dank je wel een heel fijn weekend...ja he ans brrr,nee inderdaad niet meer gewend,door mijn reuma heb ik er de laatste tijd veel meer last van helaas,maar ach komen we ook wel door...ja super blij weer gewoon water kunnen pakken ...fijne avond groetjes ramona

moontjesfreubels zei

ans? ik kan bij u niks zien als ik u aan klik kan dat?
mvg

What's in a day zei

Fijn dat je waterlek gedicht is, dan heb je daar geen zorgen over.
En ja wat is het koud, lekker bij de kachel en een heerlijke kom koffie, thee of chocolademelk.

Groetjes, Eefie

moontjesfreubels zei

ja heel fijn eefie,dan zie je pas hoe belangrijk water uit de kraan is he...ben heel blij dat het weer goed is...jaa heerlijke gezellige avondjes,koffie dekentje tv en haakwerkje mij hoor je dan niet klagen haha fijne avond groetjes ramona

Rozen van papier zei

Ja soms is water een luxe he? Gelukkig dat het weer gemaakt is.
Groeten Janny

Rozen van papier zei

Ja soms is water een luxe he? Gelukkig dat het weer gemaakt is.
Groeten Janny

Ans van Ispelen zei

Even je vraag beantwoorden,Ramona.
Als je op mijn naam of profielfoto klikt,kom je op mijn Blog terecht...heb ik even geprobeerd.Maar ik neem aan,dat ik ook in je leeslijst sta.Daarin zie je de bloggers die je volgt.

Groetjes Ans

moontjesfreubels zei

Ja zekerjanny, dank je wel.. Hele fijne dag... Oke ans probeer het nog eens, ja zeker staat u in de lijst.. Een hele fijne dag

moontjesfreubels zei

Ja ans nu wel.. Gisteren op mijn pc deed tie niks nu wel weer gelukkig. X

Cherry Belle zei

Good morning to you for Poland :)

moontjesfreubels zei

Goodmorning from the netherlands haha :)