vrijdag 2 januari 2015

de beste wensen

Ik wil iedereen een heel gezond en gelukkig nieuwjaar toewensen,dat al jullie dromen mogen uitkomen.
Ik hoop weer heel veel inspiratie op te doen bij jullie en ik hoop dat jullie dat ook bij mij kunnen doen,want dat maakt bloggen leuk,elkaar inspiratie geven.
In dit nieuwe jaar wil ik nog veel meer aan mijn hobby's gaan doen en ook mijn brocante sferen uitbreiden,enorm veel ideetjes...soms te veel haha...

De kerstboom hebben we gisteren weer netjes ingepakt en veilig opgeborgen tot december,het is wel meteen kaal dus er moeten weer veel creatieve uitbarstingen komen haha maar dat gaat wel lukken denk ik zo.

Heb weer zin in leuke kringloopwinkeltjes af te gaan,en van oude dingen nieuwe dingen te maken,ik wil ook dit jaar meer gaan lezen,het komt er steeds niet van en toch wil ik dat ook weer vaker gaan doen,en leuke kaarten maken,de naaimachine beter leren kennen en mooie kiekjes maken,enorm veel te doen dus.
Maar eerst lekker inspiratie op doen en ideetjes verzamelen.



3 opmerkingen:

De Freubeltuin zei

Hoi, ik zag dat je volger van mij bent geworden, Leuk!! Welkom!! Toen ben ik ook even bij jouw 'op bezoek' geweest, en zag dat je net bent begonnen met bloggen. Welkom in blogland! Ik ben ook volger van jouw geworden. Wens je heel veel plezier toe met bloggen. Groetjes Maartje

Ps en natuurlijk een heel goed 2015 toegewenst!!

What's in a day zei

Voor jou ook een heel mooi en inspirerend 2015 gewenst.
Via, via kom ik op je blog, dus ik ga je volgen.

Lieve groet, Eefie

moontjesfreubels zei

dank jullie wel en wat gezellig dat jullie mij ook volgen,super!! de 1e 2 volgers van harte welkom en natuurlijk een magisch,gezond 2015 groetjes ramona