zaterdag 10 januari 2015

10 januari

De wind raast o m en door het huis,het gaat flink te keer,toch gezellig om het binnen knus te maken
Gisteren waaide het ook al zo flink,we hebben toen een heerlijke wandeling gemaakt even ons hoofd leeg laten wapperen en tijdens het wandelen zagen wij het vogeltje waar ik al heel lang op had gewacht!....de Ijsvogel!!!....hij zat wel te ver om een hele goeie foto te maken maar ik twijfelde geen moment en dacht ik ga het gewoon proberen nou voor de eerste keer om de ijsvogel er op te krijgen ben ik toch enorm trots op mijn foto,en het belangrijkste dat ik hem heb gezien,eindelijk!
ik ga deze foto toch met jullie delen want ik ben er trots op haha

Wandelen als er veel wind staat en droog is vind ik zelf het lekkerste,je kunt dan zo heerlijk genieten van de geluiden en de wind!


De zaterdag,vandaag dus is mijn lievelings dag,ook omdat ik heel de week mindfull eet en in het weekend mag ik wat lekkere dingetjes eten van me zelf en dat werkt zo goed,het stimuleert je de hele week om vol te houden omdat je weet het weekend en dan mag ik genieten.
Vandaag lekker freubelen,en haken,ben bezig lapjes te haken  granny square om daar later een dekentje/sprei van te maken,en je kunt het tussen door lekker doen,onder het tv kijken bv.
Ok vandaag nog wat rond neuzen op de blogspot,leuke ideetjes op doen,komt helemaal goed met deze zaterdag.

2 opmerkingen:

What's in a day zei

Wat leuk om zeepjes in te pakken en een mooi brocante sfeertje te geven.
Lekker om nu binnen zo bezig te zijn, buiten is het net herfst, dus lekker genieten.

Mooi weekend, lieve groet, Eefie

moontjesfreubels zei

hoi eefie...ja zeker het is zo guur buiten en dan is het leuk om lekker op blog rond te neuzen en ideetjes op te doen en zelf aan de slag te gaan,daar hou ik zo van...een heel fijn weekend liefs ramona