woensdag 14 januari 2015

goedemorgen

goedenmorgen bloggertjes.
Buiten is het nog steeds grauwig,ik hoop dat het snel wat beter weer word en ik me helemaal toppie voel dan kan ik weer op pad met mijn manneke om de natuur in te gaan met de camera,zo'n zin in!.
Nog niet helemaal fit maar ik ga er zo meteen toch eventjes op uit,ik wil nog wat dingen halen bij mijn favo winkeltje,de action haha....er zijn weer leuke dingen in de aanbieding dus wil wel even een kijkje gaan nemen,en daarna even de boodschapjes halen voor vandaag,gisteren een heerlijke verse pan groente soep gemaakt en er is nog  genoeg over,dus koken hoeft vandaag niet,lekker een soepie met wat boterhammetjes,heerlijk!
Ik zit op dit moment aan mijn ontbijtje,een schaaltje musli,


en heb weer van alles in mijn hoofd om te doen binnenkort,misschien leuk om te maken een to do lijstje,het is een idee....o ja gisteren  moest ik ineens denken aan vroeger de tijd van de poeziealbums,kennen jullie die nog?wat waren dat lieve plaatjes he?ik heb er een paar online gezocht ik zal ze zo delen met jullie...alles van vroeger trekt mij enorm aan,ook hun levensstijl,het was gewoon veel anders als nu,ik had gewillen dat ik voor aan het stoepje mocht zitten om mijn aardappels te schillen en de boontjes te doppen!..maar stel je voor dat ik dat nu ga zitten doen?ze verklaren me voor gek! haha...maar echt een schort aan en lekker aan rommelen,ach soms doe ik dat ook gewoon hoor,lekker me schortje aan enzo,die sfeer is heerlijk,mede brocante fans snappen denk ik wel wat ik bedoel!
Nou ik wens iedereen een fijne dag vandaag,en ik ben hier straks nog wel te vinden,voel me hier echt thuis,lekker van me afschrijven,ideetjes op doen en delen,dat zijn geluksmomentjes!



Geen opmerkingen: