zaterdag 24 januari 2015

heerlijk gewandeld in het bos

Net terug van een paar uurtjes heerlijk te hebben gewandeld in het bos.
De sneeuw is aan het dooien en alles werd kletsnat,maar het was heerlijk,het zonnetje op onze snoeten,ik heb genoten.
De stilte.alleen de vogels die je hoort en de bomen de wapperen,ik kan er enorm van genieten.
de camera gepakt en weer een paar mooie foto's gemaakt.
Bomen spreken mij enorm aan,ik heb er wat mee,en nu zag ik een paar bomen met mooie wortelen,tenen zo dat ik ze noem,heb ze ook mooi op de foto gezet.
Kortom het was geweldig!



het roodborstje

grote bonte specht


buizerd ver weg



6 opmerkingen:

Marguerite zei

Wat een prachtige foto's.
Ben al blij dat ik een vogel in de tuin mooi op de foto krijg.

moontjesfreubels zei

ah dank u wel dat is erg lief!,ja sommige zijn ook wel moeilijk te fotograferen zo ben ik 20 min bezig geweest met het goudhaantje maar niet gelukt hihi,fijne zaterdag

Ans van Ispelen zei

En bij ons ligt er sneeuw,hoewel het wel aan het dooien is.
Mooie foto's trouwens.

Groetjes Ans

Anoniem zei

ik wandel ook graag in de natuur...apart de stam van de boom...

Tante Mali zei

Oh, I love old trees!!! Those are heroes to me! Beautiful shots, thank you for making me smile.
All my best
Elisabeth

moontjesfreubels zei

thanks elisabeth!...yes they are beautiful I love it...have a nice day

dank je wel allemaal voor de racties
loves ramona