zaterdag 3 januari 2015

groen in huis halen

Na het opruimen van de kerstspullen gaan we traditie getrouw naar het tuincentrum een nieuw plantje halen,ik denk dat vele mensen dat herkennen,en wat is er mooier dan groen in huis.
Ik had mijn zinnen al een tijdje op binnen conifeertjes gezet en nu eindelijk aangeschaft,ze hebben een mooi plekje voor het raam gekregen,staat meteen heel gezellig en aangekleed.
Buiten is het nat,triest en donker,dus binnen gezellig de lichtjes aan,kaarsjes aan en het heerlijk gezellig maken.


2 opmerkingen:

What's in a day zei

Na al het kerstgroen is het leuk om nieuwe planten in huis te halen, het staat heel erg leuk!
Ik zag dat je volger was geworden op mijn freubelblog:) mijn overige posten kun je vinden op:
whats-inaday.blogspot.com


Fijne zondag!

Lieve groet, Eefie

moontjesfreubels zei

hoi eefie
ja zeker,en ik hou enorm van groen,ja klopt...o dan zal ik meteen eens een kijkje nemen,groetjes ramona fijne maandag!