vrijdag 16 januari 2015

55 jarig huwelijks kaart gemaakt

Hier schijnt het zonnetje door de ramen,heerlijk zo achter glas,ik zit heerlijk te genieten.
Vandaag alle weekend boodschapjes gehaald,ramen gezeemd,en de beneden verdieping weer lekker gepoetst,en toen ik daar me klaar was een leuke kaart gemaakt voor hele lieve kennissen van ons die volgende week 55 jaar getrouwd zijn,leuk om te maken.
Zo meteen nog wat aan rommelen in en rond huis,en knutsels genoeg om te doen,ik vermaak me prima zo,jammer dat ze weer slechter weer gaan geven,want eerlijk is eerlijk,heerlijk dit zonneke.


2 opmerkingen:

Maia zei

Ja heerlijk dit weertje vandaag he, eindelijk konden onze kleuters eens een keer buiten spelen na al die regen en storm.
Wat een mooie kaart heb je gemaakt voor het bruidspaar, lekker vrolijk, een beetje lente achtig, mooi!
Geniet van een fijn weekend
Lieve groet Maia

moontjesfreubels zei

Ja was heerlijk he meteen zin in de lente gekregen,ja voor de kids ook heerlijk even buiten te kunnen he...dank je wel!!...ja ze stralen zelf ook altijd als de lente dus past goed bij hun :D..een heel fijn en gezellig weekend...liefs Ramona