zondag 18 januari 2015

lekker bezig

Vandaag weer beetje aan het schuiven en doen,en mijn opgeknapte oude singer naaimachine beneden terug gezet,ben zo blij met dat oude beesie...mijn oma had vroeger ook een singer,ik zie haar nog zitten achter haar ding....ook met mijn lapjes haken bezig,even uitgelegd op tafel,gewoon even om te kijken.ik ben op de goede weg haha....het is echt nat en grauw weer he,toestraks al wat sneeuw voorbij zien komen,heb de kaarsjes maar weer lekker aangstoken,de lichtjes aan,ach ja ik vermaak me toch wel hoor.




7 opmerkingen:

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Lieve Moontje..♥
Welkom♥ op mijn blog♥ at leuk dat je op visite♥ was..;)
Ja de singer is een aparte naaimachine♥ heb zelf ook een oudje maar doet het niet meer eerder voor de sier♥..;)
Als ik♥ wat meer tijd heb kom ik zeker hier nog langs om jou mooie posten♥ te lezen♥..
Geniet♥ van de week..Liefs♥ Gaby..♥x♥

Ans van Ispelen zei

Prachtige naaimachine is dat,echte nostalgie.
En wat een mooie lapjes.
Ook heb ik je prachtige foto's weer bewonderd.

Groetjes Ans

Rozen van papier zei

Echt leuk zo'n oude naaimachine!Ook zo'n onderstel erbij, waarbij je met de voeten heen en weer moet bewegen? Die ahdden wij vroeger, haha.

Groeten Janny
Rozen.

moontjesfreubels zei

gaby leuk je hier te hebben,kom maar een keertje op je gemakje kijken altijd leuk!! doe ik zeker ook bij jou hoor..een hele fijne week...en ps met open mond op jou site gekeken hoor want wat geniet ik daar van... :D liefs ramona ....dank je wel leuk dat je een berichtje achter gelaten hebt liefs ramona....Ja he janny,ik vind hem ook super leuk...nee niet met de voeten helaas hahah jaaa ik herinner me die ook nog...lang geleden waar blijft de tijd...leuk he de dingen van uit vroegere tijden hihi groetjes ramona

Anita zei

Goedenavond Ramona en hartelijk bedankt voor je bezoek op mijn blog gisteren. Ik vind het altijt zo leuk, bezoekers uit Nederland te hebben. Ik ben sinds afgelopen zomer echt bezig om jullie taal nog beter te spreken en te schrijven. Dus als je de folgende keer bij me langs komt kan je ook een berichtje in het Nederlands achter laten.
Ik wens je nog een heel fijne avond!
Goetjes vanuit Duitsland
Anita

moontjesfreubels zei

hoi anita,ik zal volgende keer een berichtje achter laten in het nederlands,grappig mijn dochter zit net duits te leren hihi ook nog best moeilijk om te leren vind ik.leuk dat je hier was,gezellig een hele fijne avond groetjes uit nederland,liefs ramona

Noelle the dreamer zei

Hello Ramona and thank you for stopping by. Decades of living abroad with no one to speak to in my native language means I am VERY rusty, sincerest apologies.
I have enjoyed going back in your posts to discover a little more about you and love your photos!
Thanks for sharing your many talents and God bless,