zaterdag 17 januari 2015

eventjes op pad geweest

Zo weer een hoop zonnestraaltjes vandaag he,ik ben zelf nog al een kouwkleum en nog had ik het niet echt warm,maar toch even saampjes weggeweest,nog een paar leuke fotootjes kunnen maken.
Onze dochter is logeren en leuke dingen doen die komt morgenavond pas terug thuis,dus wij saampjes keuvelen en freubelen,we maken het gezellig.
Vanavond veel leuke programma's op tv altijd gezellig...zo kijken we trouw elke zaterdag om 17 uur robs tuin dus ook vanavond weer,altijd leuk om ideetjes op te doen toch.
Hier een paar kiekjes van vandaag het roodborstje en kolganzen









9 opmerkingen:

Teresita zei

Muy bonitas fotografias!!!

moontjesfreubels zei

Thank you very much

Anoniem zei

Mooi zeg! ik ben ook gek op fotografie...bedankt voor het delen...groetjs soraya

Bloom in Passion zei

Leuke foto's ! Ik ben gek op vogeltjes. Heb nu een lovebirdje als logeetje. Heel gezellig. Leuke blog heb je! Ik ga je volgen hoor. Lieve groet Pauline

moontjesfreubels zei

dank je wel dames :D..ja wij zijn ook dol op vogels en de natuur mijn man is vogelaar en ik ga geregeld met hem mee opstap zo leuk om te doen,steeds meer weet ik er over hihi...graag gedaan hoor....pauline leuk dat je me gaat volgen gezellig...ik ga jou ook zeker volgen hoor...lieve groetjes ramona

Ger zei

Hallo....hallo...Ramona(heb ''iets'' met die naam maar dat is een lang verhaal) ik zag dat jij mij bent gaan volgen,hartelijk welkom op mijn blog.
En belangstellend als ik ben heb ik gelijk een kijkje op de blog 'Bij Moontje thuis'genomen.Met één oogopslag had ik al door dat het een en al gezelligheid bij jullie is aan de plaatjes van pruttelende koffiepotjes en knapperende vuurtjes;-)
Denk dat ik maar blijf want ik hou wel van gezelligheid.

Fijne zondag en tot blogs!!
Ger

Ans van Ispelen zei

Hallo Ramona...ik zag dat je mij bent gaan volgen en kom ook bij je koekeloeren.En wat maak jij prachtige foto's,zeg.
Genieten hier.
Ik ga je ook volgen.

Nog een fijne zondag toegewenst
Groetjes Ans

moontjesfreubels zei

hoi hoi ger...ooo je maakt me nieuwsgierig hahaha....leuk dat je mij ook volgt,gezellig!....goed verwoord want we houden enorm van gezelligheid...en leuk dat je blijft,want zo kunnen we de gezelligheid samen delen...van harte welkom hier bij mij thuis en veel blog plezier...liefs ramona....hallo ans,leuk dat je me ook komt volgen,heel gezellig!!!...dank je wel voor het lieve compliment,daar word ik vrolijk van...een hele fijne zondag liefs ramona

moontjesfreubels zei

hoi hoi ger...ooo je maakt me nieuwsgierig hahaha....leuk dat je mij ook volgt,gezellig!....goed verwoord want we houden enorm van gezelligheid...en leuk dat je blijft,want zo kunnen we de gezelligheid samen delen...van harte welkom hier bij mij thuis en veel blog plezier...liefs ramona....hallo ans,leuk dat je me ook komt volgen,heel gezellig!!!...dank je wel voor het lieve compliment,daar word ik vrolijk van...een hele fijne zondag liefs ramona