maandag 16 februari 2015

leuke dagen

De post actie van post.nl met valentijn was erg leuk,heb echt leuke kaarten gekregen
en super mooie en lieve teksten er in,daar werd ik erg blij van :D
Terwijl hier het carnaval is losgebarsten zijn wij heerlijk met z'n 2tjes de natuur in getrokken,gisteren een heerlijke fietstocht gemaakt van 2,5 uur en vandaag heerlijk 1,5 uur gewandelend,de camera om mijn nek en heerlijk genoten.
Ik heb weer een paar mooie foto's kunnen maken.
Wat is het toch heerlijk he buiten als het zonnetje schijnt,de rust die je voelt,ik kan er zo van genieten.
Tussen door ben ik thuis ook lekker aan het freubelen,in de weer met lapjes stof om leuke paashaasjes te maken van stof,later hier meer over.
Hier onder de foto's de eerste is van de kaartjes van valentijn 










5 opmerkingen:

Ger zei

Fijn dat jij weer van de buitenlucht kan genieten in gezelschap van je camera.
Mooie foto's en leuk bewerkt!!

Fijne week en lieve groet,Ger

Ans van Ispelen zei

Erg mooie foto's.
En ja, de rust van de natuur,daar geniet ik ook enorm van.

Groetjes Ans

moontjesfreubels zei

ja ger,gelukkig ver helemaal beter en dan ga ik het liefst toch zo vaak mijn lichaam toe laat op pad,heb erg zin in de lente weer,maar ja wie niet he hihi..dank je wel!! fijne week

Dank je wel ans *knipoog* ja enorm he en dadelijk voor al in de lente,groetjes ramona

What's in a day zei

Wat is het nu heerlijk buiten om foto's te maken, prachtig zeg zoals jij het weer vastgelegd hebt.

Lieve groet, Eefie

moontjesfreubels zei

ahh dat is erg lief eefie,dank je wel!!...jaa heerlijk nu he!geniet er van hoor...liefs ramona