woensdag 11 februari 2015

carnavals versiering

Nog een paar dagen en dan barst het hier weer los met de carnaval,onze dochter is een echte carnavalster
wij zelf hadden het vroeger ook,maar nu niet echt meer,wij blijven dan ook heerlijk thuis haha
maar om het toch een  gezellig sfeertje te geven voor onze dochter hebben wij het raam ook gezellig versiert
Ons dorp staat bekend om zijn uitbundige carnaval en een van de grootste optochten,daarom is prinsenbeek nu omgetoverd tot Boemeldonck










10 opmerkingen:

Ger zei

Alaaf......Lampegat groet U ☺☺!!!

Ik gun iedereen die carnaval gaat vieren zijn/haar pleziertje....
zolang ik maar niet mee hoef te hossen;-)

Fijne carnavalsdagen voor je dochterlief en groetjes,Ger

Ans van Ispelen zei

Al ben ik een echte brabantse met een moeder die uit limburg kwam...houd ik niet van carnaval...erg hè.
Maar ik wens iedereen heel veel plezier die het wel vieren.
En je raamversiering is lekker vrolijk.

Groetjes Ans

moontjesfreubels zei

ja dames hier precies het zelfde,leuk voor iedereen maar zolang ik maar niet mee hoef hahaha ik blijf lieve thuis lekker knutselen hahaha fijne dag

Anoniem zei

Jij veel plezier bij het knutselen, Ramona, en voor je dochter veel carnavalspret!

Lieve groet,
Gerry

Janneke zei

Ik ben van boven de rivieren, dus carnaval is mij vreemd. Maar ik vind het altijd wel heel leuk om te zien hoe de zuiderlingen uit hun dak gaan.
Ik vind je raamversiering super leuk en wens je dochter veel carnavalsplezier!
Groetjes, Janneke

Rozen van papier zei

Dat ziet er wel erg gezellig en vrolijk uit!

Groeten Janny

Marian zei

Ha ha...wat leuk...jij woont in boemeldonck dus en ik in het ´aopenland´...is kortbij...is om te fietsen zelfs, binnendoor...
Maar om bij de les te blijven...hier idem dito, ik heb zelfs een hekel aan kartnaval...maar daar hebben meer zuiderlingen last van zie ik hier bij de reacties...gelukkig, ik ben dus niet raar als rasechte Brabantse...

moontjesfreubels zei

Haha rijsbergen kom er weleens hoor bij de action hahaha... Jaa ik heb er ook weinig mee hoor ik knutsel liever haha.. Nee we zijn gelukkig nie de enige he... Maar wat leuk zeg dat je zo dicht bij woont gzellig hihi

moontjesfreubels zei

Dank je wel gerry lieve groet

moontjesfreubels zei

Dank je wel janneke.. Fijn weekend liefs