zaterdag 7 februari 2015

genieten vanuit ons huisje

vandaag is het weer druk met de vogeltjes in ons kleine tuintje
maar o zo gezellig,het is heerlijk om daar naar te kijken,heb de eettafel weer bij het achterraam gezet zodat we de vogeltjes weer kunnen bewonderen,heb meteen een paar foto's gemaakt van achter het raam,want het winterkoninkje is al heel de ochtend op bezoek en dat wilde ik even vastleggen haha
vandaag verders lekker op het gemakje,beetje knutselen en lezen want ik ben gevat door een flinke verkoudheid en voel me niet tip top dus lekker rustig aan.
ik wens jullie allemaal een heel gezellig weekend

winterkoninkje

de vink

8 opmerkingen:

Anoniem zei

leuk, jij ook een fijne weekend!

Ans van Ispelen zei

Beterschap Ramona.
En wat een mooie foto´s heb je weer.
Ja,dat is genieten hè...vogeltjes in de tuin.

Groetjes Ans

Marian zei

oohhh wat leuk...het winterkoninkje is samen met het roodborstje mijn favoriete vogeltje.....

Janneke zei

Schattig, hoe je het winterkoninkje zo mooi heeft kunnen fotograferen.
Het beste met de verkoudheid!

Maia zei

Ramona nog proficiat met je verjaardag en nog bedankt voor de lekkere tractatie in je vorige post haha.
Wij genieten hier ook elke dag. Van verschillende vogeltjes in de tuin bij het keukenraam.
Toevallig vandaag hebben we ook foto's gemaakt van ons roodborstje dat elke dag naar binnen zit te kijken.
Mooi zeg dat winterkoninkje een prachtige foto!
Beterschap en een fijne rustige zondag!
Lieve groet Maia

Happy Earl Grey zei

Wat een prachtige foto's, heerlijk dat je die kleine vogeltjes in de tuin hebt. Beterschap!
Groetes El

moontjesfreubels zei

dank jullie wel voor de lieve berichtjes!!...ben nog steeds erg snotterig,hopelijk ben ik snel beter om weer lekker te hobbyen,knutselen en op pad te gaan...fijne zondag allemaal

Noelle the dreamer zei

Beautiful! Thanks for sharing such stunning shots!
God bless,