zaterdag 20 december 2014

wie ben ik

Ik ben Ramona en woon in de gemeente breda.
Al heel mijn leven ben ik erg creatief en heb ik enorm veel hobby's.
Mijn grootste passie is fotograferen in de natuur,ik leg graag vogels,maar ook al het andere schoon uit de natuur vast.
Knutselen,meubeltjes oppimpen,koken,lezen nog veel meer dingen waar ik me mee bezig houd elke dag weer.

ik kan ook geen blog opzetten met 1 hobby dit zal een blog worden gewoon alles wat mij bezig houd en waar ik mee bezig ben,een gezellige blog in het teken van Ramona.
Ben een hele positieve ingestelde vrouw van 35 jaar,hooggevoelig en spiritueel,ik houd enorm van genieten van de aller kleinste dingen,dat kan zijn een wandeling in de natuur,een stukje van een zelf gebakken cake smullen of wat dan ook,gewoon elke dag mindfull genieten van het leven dat ben ik!.
Ben enorm gelukkig met mijn gezinnetje en ons hondje beertje.
ik hoop dat het delen van mijn mee maak momentjes jullie kan inspireren.
veel plezier hier.

Geen opmerkingen: