zondag 21 december 2014

terug blikken op 2014

In deze tijd van het jaar ga je terug blikken,wat hebben we allemaal mee gemaakt in 2014 aan leuke dingen en minder leuke dingen,nou ik blik vooral terug naar de leuke dingen,het waren heel veel mooie momentjes,maar vooral onze vakantie,een weekje in een boshuisje in twente het was geweldig!!! ik kan niet anders zeggen,wat hebben wij genoten zeg,en ook alle ritjes naar zee waren geweldig,
ook van de zomer bij tholen een zeehondje gezien,zo leuk om mee te maken,enorm trots zijn we ook op onze dochter die het ondanks alles gewoon super goed doet op school!!!
minder dingen zijn er ook gebeurt maar die blik ik niet graag terug ik laat ze voor wat ze zijn.
Maar waar ik echt heel blij mee ben en trots is dat ik dit jaar eindelijk mijn doel bereikt had 18 kilo afgevallen,ik voel me veel fijner in me vel en geniet mindfull van mijn voedsel en het leven,ik geniet gewoon meer,bijvoorbeeld van pecannoten mix kan ik al helemaal blij worden,

ik zeg 2014 je hebt ons mooie herinneringen gegeven,handvaten om door te kunnen gaan in 2015,en vooral om onze dromen achter na te gaan,ik ben van mening dat je enorm veel kan bereiken als je positief bent!
En ik zit weer vol inspiratie voor het nieuwe jaar!
geluksmomentjes ze zitten in elke dag,en vanaf nu ga ik die ook elke dag delen.

hier was leuke kiekjes uit 2014






Geen opmerkingen: