zaterdag 21 februari 2015

weekend

goedenmorgen,
Ik baal een beetje,was ik eindelijk een dagje of 5 opgeknapt ben ik eergisteren weer ziekjes geworden,heb veel last van mijn chronische bijholteontsteking,met het gevolg dat ik vandaag op de zaterdag al om 4 uur beneden zit,grrr
Maar ja dan extra lang genieten van de zaterdag denk ik maar he,de wekker zou toch om 5 uur af gaan omdat man lief vandaag een dagje weg gaat met een kennis,en ik lekker op het gemakje straks aan de poets ga en daarna lekker freubelen,ben bezig om patroon te leren tekenen,tenminste daar ben ik over aan het lezen,omdat ik een beelddenker ben is het soms best moeilijk,als iemand het mij voor doet lukt het vaak wel gelijk,maar het gaat goed komen dat voel ik haha...
Het zou vandaag een grauw dagje worden,dus maak ik het maar extra gezellig binnen.
ik hoop snel weer helemaal fit en de ouwe te zijn.
En voor nu wens ik alle mede bloggers een heel gezellig weekend toe.

Geen opmerkingen: