woensdag 24 december 2014

1 dag voor kerst

Tjeetje wat vliegt de tijd,het is nu al 1 dag voor kerstmis.
Vanmorgen mijn huisje lekker gesopt en gedaan,de was is bijna klaar en dan vanmiddag de keuken in om de aardbeien kwarktaart te maken,vanavond het stoofvlees voor morgen klaar maken,heerlijk zo bezig zijn voor deze mooie feestelijke dagen.
Gisteren was een minder leuke dag,we gingen op pad met de camera wilde mooie kiekjes maken,man lief is vogelaar dus samen heerlijk op pad,en ja hoor wat stonden daar?ja jagers,we zijn uitgestapt en hebben onze mening gegeven het liep uit op een ruzie en uit eindelijk zijn we toch maar weggegaan,echter verder op stonden er wel 30 jagers opgesteld,die beetjes op te jagen,het breekt mijn hart!!! ik kom op voor die beestjes,maar als je een goed hart hebt en iets wil betekenen dan krijg je de politie aan je deur...we komen thuis en de bel gaat,ik doe open en wat zie ik ,2 politie agenten,de jagers voelde zich bedreigd????kom op zeg omgekeerde wereld,die beestjes die voelen zich bedreigd!!...na een gesprek te hebben gehad het zo maar gelaten,maar ik zou et zo weer doen,ze moeten maar beseffen als ze  daar staan met geweren opgesteld 30 volwassen mannen die hulpeloze beestjes neerschieten voor hun hobby???dat ze mening van dieren lief hebbers kunnen verwachten!
ik moet het voor nu loslaten maar ben er nog niet klaar mee...

Donkere dagen voor kerst,ik heb heerlijke kerstmuziek opstaan,de kaarsjes en lichtjes branden,een en al gezelligheid daar draait het om toch.
voor de gezelligheid ga ik zo wat leuke kerst plaajes delen waar ik happy van word











Geen opmerkingen: