zondag 24 januari 2016

De rust die ik vind in de natuur is magisch

Goedenmorgen op deze zondag.

Gisteren naar de bossen in halsteren geweest,wat is het daar mooi!!!...prachtig,bergjes,water,prachtig gewoon,heb echt genoten,het is alleen altijd een beetje uitkijken als je ergens de weg niet weet en het niet echt aangegeven staat he haha,broodkruimeltjes strooien voortaan,
heb leuke foto's kunnen maken,ook nog hele tijd stil gestaan samen met man lief om het goudhaantje er goed op te krijgen maar mij is het helaas niet gelukt om de foto scherp te krijgen,des al niet te min heb ik zo van die kleintjes genoten,maar ze zijn echt vliegens vlug,binnenkort weer eens een poging wagen,toch deel ik de foto ook van het goudhaantje,gewoon omdat ze zo leuk zijn hihi.


Zwarte specht


Goudhaantje



Steenloper










Spreeuw bij ons in de tuin



5 opmerkingen:

Janneke zei

Moontje, wat is dat goudhaantje schattig, gelukkig dat je het ons ook laat zien. Overigens al je foto's van de natuur zijn altijd wonderschoon, ben blij dat ik daar van mag meegenieten.
Fijne zondag verder.
groet, Janneke

Ans van Ispelen zei

Wow ! Wat een prachtige foto's heb je weer gemaakt.
Dankjewel dat je me weer liet genieten.

Groetjes Ans

waldlaeufer68 Frank Scholtyssek zei

Hello
the black woodpecker did you get perfect before the lens, I was once one behind ... through the woods, up and down .... no picture;-) ... super series
Greetings Frank

Anneke zei

Wat heb ik weer genoten van je prachtige foto's. Het zijn net schilderijtjes.
Lieve groet Anneke

moontjesfreubels zei

dank je wel voor jullie liever reacties!