zondag 3 mei 2015

wat een genot buiten

Wat is het toch een genot om buiten te zijn he!
Gisteren ook een paar uur er op uit geweest,zo leuk om van alles te spotten,je leert steeds meer kennen zo,ik vind het een hele belevenis,nu snap ik dat mijn man (vogelaar)zo graag altijd weg was,en nu word ik zelfs verslaafd aan er op uit gaan hahah....zo erg dat mijn andere hobby's er ff niet bij aan te pas komen,ach wat maakt het uit he,als je je maar vermaakt
Ik vind het super leuk mijn fot's met jullie te delen

Ik heb gisteren echt heel lang naar de zwaan gekeken,wat een pracht beest is het ook he,zo mooi
ook de  casarca gespot gisteren,mooi beestjes.
Ik denk soms kon ik maar zo heerlijk heel de dag op het water dobberen,gewoon lekker in de natuur haha...lijkt me geweldig ;)...dus ik kom later terug als jawel een vogel denk ik....misschien wel de zwaan hihi





                                                                        Casarca








Zwaan









De merels in onze tuin,hele dag druk bezig



4 opmerkingen:

Marco Luijken zei

Hoi Ramona,
Wat een prachtige foto's!!
Geweldig hoe je die bijzondere eendensoort hebt gefotografeerd met al dat gespetter. En wat mooi is die zwaan. Prima gedaan hoor!!

Groetjes, Marco

Conny's-blog zei

Je hebt weer prachtige foto,s gemaakt zeg..............liefs.Conny

What's in a day zei

Wat een prachtige foto's hen je gemaakt, dit is wel een heel bijzondere soort hoor.
Heerlijk om zo buiten te zijn.
Jij nog gefeliciteerd met alle jarigen.

Lieve groet, Eefie

moontjesfreubels zei

dank jullie wel!!

groetjes ramona